Nusėdęs galas

1. Pirmuko nusėdęs galas.
Patarčiau dėt nuo 2.5 amerikono spyruokles, jos ir aukštesnės negu 2.0, ir storesnės, ir kietesnės.

 

2. Pradejo bildeti galinej pakaboj kazkas.

Nuvažiavus į servisą nustatė, kad išbėgęs galinis vairuotojo pusės amortizatorius. Forester 2006 metų, nuvažiavęs 75000 km. Kažkaip keista, kad tiek nuvažiavus sugestų amortizatorius, kai važinėta daugiausiai mieste...

Pasiskambinus i Subaru atstovus paaiškino, kad ten eina kažkokie automatiškai reguliuojami amortizatoriai, kurių kaina prasideda nuo 1200 lt...

Klausimas: ar kas nors susidūręs su tokia problema? Gal žinote ar tikrai netinka paprasti? Ir kur gauti pigesnį? Mąstau dėti naudotą vieną...

Mano siūlymas pirkti originalius paprastus amortikus. Pas Raimį ir pas Rocar pasiklausinėk, kainos bus panašios, gal skirsis keliais litais, bet apie 400lt/vnt.

Su reguliuojamais amortikais eina minkštesnės spyruoklės, kad važiuojant nepasikrovus mašina išliktų minkšta, bet pakrovus nesusėstų.

Jei sudėsi paprastus, mašina tikrai nesusės, bent jau 4 metus. Nebent daug visko vežioji ir yra/bus. O jei susės, arba nori to išvengti iškarto - turiu Tau pasiūlymą: dėti spyruokles nuo USA AT foriko.

3. Kalbėsiu tik iš savo praktikos ir ką jau esu išbandęs ir naudoju:

aišku mano forikas ne MY06, o MY0, bet esmė tame, kad labai puikiai tiko amerikono spyruoklės (turbininio ar ne neturi reikšmės), o turbininio europiečio amortikai dujiniai, taip kad pasilikau aš tuos savo dujinius amortikus ir pasikeiciau tik spyruokles, galas zenkliai pakilo ir nesusėda, kad ir pilną malkų prikrovęs, kietumo taipogi nesijaučia...

Išvada:

amerikono spyruoklės ir dujiniai amortikai labai puikiai dera, tiek off-roade, tiek ant "akspalto". Būna, kad spyruoklės netinka, tenka keisti lėkštutę. Nematau čia problemos.

4. Turiu foriką 99 m. 2 lt. turbo, parėjo galiniai amortikai...

Ehhh, ar tinka nuo amerikonų, ar nuo 2 lt atmosferiko gal kas žinote?
Nuo kitų forikų tinka,tik turbininio foriko dujiniai amortikai būna, o amerikono spyruoklės kietesnės... amortai tinka visų modelių, netgi seno outbeko (iki 99m). Bet jei susėdo galas, yra kitų sprendimų.

5. (2,0 s-turbo) Gal kas patartumėte, kokias galines spyruokles dėti, nes galas žemiau negu priekis.

Bandyk dėti nuo amerikono. Dėk 03-04m foriko amortikus su sprendžynomis ir pamirši problemą, stovės kaip naujas, isbandyta ant 99 atmo.

6. Pas mane neperseniausiai įstate spyruokles berods nuo 2000 metų foriko. Spyruokles ir amortikus į galą vietoj tų reguliuojamų. Teko keisti ir atramines leksteles viršuje. Šiaip viskas puiku, tik galetų kokiu 1cm ar dviem būti auksčiau subinė.. 2007m. pas ji spyruoklės į viršų siaurėja, o senesniojo tai lygios. Užtat tuos bliudelius teko keist.

7. Pasistojo klausimas ar Outback MY07 europa ir Forester MY07 europa galiniai amortai kartais ne tokie patys? Foresteriui sudėjau visą galą nereguliojamą, tai jau 20 000 ledas, dabar moraliskai ruosiosi Outbackui daryti tą patį.

Kardinaliai skiriasi. Gali bandyti dėti outbeko iki 1999.

8. žali amortai - su aukščio palaikymu (kol jis veikia). Prie jų eina plonesnės spyruoklės.

9. Pribrendo reikalas ir man galą išsitiesint. Užteko poros pokatuškių ir galas šiek tiek nusėdo. Forikas 98m 2.0 MT Europietis. Forumą paskaitęs supratau, kad man reikalingos spyruoklės nuo 2002m ir vėlesnių amerikonų. Ar teisingai supratau? Jei taip tai ar reikalingas dar kažkos papildomas perdarymas spyruoklių pastatymui?

Jei tavo foris iki 2003 - tai ir ieškok iki 2003 amerikono spyruoklių. Jei tavasis po 2003 - tokių ir ieškok. Jei rasi tai ko reikia, nieko perdarinėti nereikės.

10. Tai mano 2000 metų forikui su mechanine dėže tiks tiktai iki 2003 metų, būtinai su mechanine dėže amerikono foriko spiruoklės? Ar aš teisingai supratau?

Tavo 2000m forikui tiks tik nuo 1997 iki 2002m foriko spyruoklės, jei keisi su visu amortiku - tiks viskas iki 2009, tik tada galas stovės aukščiau už priekį.

11. Jau eilinį kartą nusibaigė foriko '05 m. galiniai self leveling amortizatoriai, kiek temas peržiūrėjau, reiktų juos keist į paprastus. Jei teisingai suprantu, mažiausiai problemų iškiltų suradus normalius amerikono nuo '04 m. galinius amortizatorius su spyruoklėm ir pasikeitus. Norėjau pasitikslint, ar reiktų kažką perdarinėt, ar jie tiks be papildomų perdarymų? Suprantu, kad papildomai dar reiktų pakeist ir atramines gumas į naujas? O gal kas įsidėjot naujus neoriginalius amortizatorius su naujom spyruoklėm?

Nuo 03m amerikono tiks be jokių papildomų bajerių. Svarbu amerikono spyruoklės, tada tiks paprasti amortikai.

12. 2006 EU 2,0 MT vietoj Eu spyruoklių pastatyti storesnes (amerikono) - kad mažiau varginti self leveling amortikus. Šiandien padaryta. Tai Foriko galas pakilo apie 2 cm. Stabiliau važiuoja posūkiuose. O svarbu, kad mažiau maskatuoja per duobes.

13. Gal kas žino kokio kito automobilio spyruoklės tinka Forester 99 metų į galą?

Sau dejau KYB K-flex RA-5761 berods toks kodukas. Per paieskas rusu kalba meta "foresteriui 97-2002m", spyruokliu storis 14mm.

14. Tai ar Amerikono spyruoklės gerai ar ne? Pas mane irgi truputį pasėdo po plytų ir rastų vežiojimo.

Ir dar kai per duobes varai tai keleivio pusėje labai dungsi galas, tai jau gal ir amortikas parėjo.

Tai prie to pačio pakeiščiau ir tas spyruoklęs US, jei jos tikrai veksmingos.

Kadangi greiciausiai pas tave dar self-level amortikai ir jie parėjo, teks keisti i paprastus (greiciausiai KYB). Savaime suprantama, kad keičiant amortizatorius iš palaikančių aukštį į paprastus reiks keisti ir spyruokles. O vat kokias pasirinksi, tai jau klausimas. USA naujų vargu ar surasi LT, variantas dėti naudotas arba ieškotis alternatyvų.

Taip Povilai, as sudėjęs KYB, tą koduką kur rašiau aukščiau (su nuorodą į kyb.russia) - jos skirtos forikams 97-2002 m. Storis matuotas su slankmačiu per visas apvyjas - visur 14mm vienodai be jokių paklaidų. Kai kurį laiką buvo šiek tiek 3-4mm skirtumas aukštyje kairės ir dešinės galines puses. Tačiau atradau priežąstį - labiau prasėdusį priekio k.p. spyruoklė, sutvarkius - viskas gražu. Su šiom spyruoklėm jau menesį laiko. Gale visada 30 ltr benzo + 45 ltr dujų balionas pilnas. Pakrautas išlaiko aukštį galas 75cm, priekis 74cm.

15. Klausiau KYB spyruoklės kaina 105lt. be nuolaidos, storis 13,5mm. Tai ar verta dėti dėvėtas Amerikono kur storis 14mm., dabartinės pas mane 12mm. 2001m. 92kw.

Kodas KYB K-Flex spyruoklių - RA-5761, storis 13.8mm su slankmačiu matavau asmeniškai. Lygiai taip pat kaip ir pas USA. Lirostoje kaina apie 130lt. 13.5mm- tai cia tau focuso turbūt spyruokles siūlo. Prekiauja Intercars, Lirosta.

16. Kas liečia spyruoklių pasirinkimą Forikui ar Outbeckui, tai be Iron Man'ų dar yra visa krūva gamintojų, kurie siūlo ne tik aukštinimui, bet ir žeminimui, bei standartui. Taip pat jau yra atsiradę ir 3 kartos Foriui, bei 4 kartos Outbeckui spyruoklių aukštinimui.

King Springs http://www.kingsprings.com.au/catalogue/kings_master_catalogue.pdf

Dobinsons http://www.dobinsonsprings.com/docs/catalogues/Coil/pdf/CoilSpringCatalogue.pdf

Šitų atstovai net yra Lenkijoje http://www.dobinsons.eu/?id=19

Pedders http://www.pedders.co.uk/info-about-which-pedders-is-for-you?make=Subaru&model=Forester&car_id=2889&spec=&search=Part+Number. O pas šituos yra pilnas komplektas 3 kartos Foriui su galimybe minkštinti, kietinti, žeminti ir aukštinti.

 

17. (Forikams iki 2003m.) Gaut standartinį aukštį + 1.5/2 cm užtenka naujų KYB amortizatorių (paprastų) + amerikono spyruokles arba KYB K-FLEX spyruoklių storesniu (14mm storio).

18.(Forikams po 2003m.) Paprasti amortikai + USA spyruoklės.

19. Pas mane ant 2002 Leikos 2004 14cm. USA galines spyruokles-pakele apie 1.5 cm, nuo 200kg. seda apie 1cm... Seni sachs parejo po men... dejau kyb is Remis7 db neturiu vargo...

20. Sveiki, norejau paklausti ar tinka priekines spyruokles nuo 2.5 turbo, arba 2.0 turbo , paprastam 2.0 atm. Forikui. Tikrai tinka.

21. I kartos foriko lekštutės skiriasi nuo legacy ar imprezos. Jo lekstutės nedalomos. Užsimauna and amortiko stoko o po to viskas i "stakana".

 

Klubo narių automobiliai


Svetainės medis Powered by gp|Easy CMS Free PageRank Checker