Subaru ir dujos

1.Aš galiu rekomenduot tikrai gerą dujininką. Kogero pats geriausias Kaune. Romas Atkočiūnas. dirba Ašigalio g., prie modeliukų trasos, firma vadinasi (nepamenu dabar). Jis toks malačius, kad kai reikia diagnozuoti bėdas, tai ne šiaip atmestinai "pagazuoja", bet sėda kartu ir važinėjasi bent kelis kilometrus pasijungęs kompą. Po jo gydymo visos mašinos pradeda važiuoti.

2. Is subaristu zinau kad slava uzsiema ir statymu ir aptarnavimu.

3. tik nepamirškit, kad dujos - sausas kuras. Nesitepa vožtuvai, ir po truputį sėda. O pas subaru nuo 95'ų metų vožtuvai reguliuojami ranka. Aš to nežinojau, nereguliavau. Tai atsitiko, kad prie prancūzijojs sienos pradegė vožtuvas (legacy 2,5 dohc). Grįžau ant 3 cilindrų. Po to karto reguliariai reguliuoju vožtuvus kas 30,000Km. Tik tas malonumas (pas ką 2,5 arba TURBO varikliai) nepigiai kainuoja ~700Lt. Paprsatam ~200Lt. Tai vat verta paskaičiuot kada atsipirks dujos.

O vat darbiniam Lergacy raudonam, arba kaip pas Stentor - iki 95'ų metų - vožtuvai automatiniai, reguliuot nereikia. Todėl ir pirkau tą mašiną darbo reikalams.

4. tie auto, kuriems gamintojas suteikia waranty with LPG, turi spec vožtuvus, jau iš gamyklos adaptuotus LPG. Bet tai nebūtinai bus tų ar tų metų forikas. Reikėtų žiūrėti pagal vin, kokiai šaliai jis buvo gamintas. Nes pvz olandai daug jų pirko ir pas save statė after market lpg, tai jiems buvo spec varikliai leidžiami ir užpylimo angos tam pačiam liuke kaip ir benzui

5. "Laseline" tai toks daiktas, kyuris i kolektorkiu kazkoki tepela lasina. Kaip aiskina patys laseliniu statytojai, tai mazina degimo temperatura. Bet logiskai mastant, jei mazeja degimo temperatura, reiskia mazeja ir efektyvumas, galia. Tada turetu dideti ir kuro sanaudos. Tai gal tada geriau apsimoka visdelto kas koki 50k km pareguliuoti tuos voztuvus.

O siaip ir as dejau dujas Alregintoje, bet lygiai pries metus.

6. 2.5 XT, AT, staciau iranga kai buvo apie 20000 myliu, kaina apie 2300 pas roma prie lygonines a sanciuose. Be lasalyniu, paprasta lenkiska Stag su italiskais komponentais. Dabar apie 45000 myliu rida ir praejo metai-pusantru. Sanaudos realiai 10-15% didesnes. Droziama buvo ir per -35 salcius ir ant 200 per Vokieciu autobanus ir ukrainos sudkelius su ju vietinem dujom. Is problemu buvo tik sugedes purkstukas (ilgai kankinausi, aciu labai musu BRC guru kas padedavo techniniais klausymais, viskas UK vyko, cia sunku su tais meistrais, bet radau lenka , pakeiciau filtra ir nauja bako reles maitinima pervedziau nes pramustas buvo. Kol kas poliot normalnyj, pagal mano apskaiciavimus jau dviguba irangos kaina susitaupe. Reikes reguliuoti? Reguliuosiu kaip pajusiu kad kazkas ne to.

tiek ziniu...

7. Reguliuojami vožtuvai ar ne. ant kapoto iš vidinės pusės yra užklijuotas lapukas, ir ten parašyta, pvz "valve clearnce not adjustable" - nereguliuojami, arba "valve clearence when cold x,x; valve clearence when hot y,y" - reguliuojami

O šiaip, nereguliuojami baigėsi su koviniai legacy, tiek atmo, tiek turbo. Nu kartais būna nereguliuojami ir legacy iki 98, bet retai....

8. siek tiek apie laselines parasysiu nes matau cia skirtingos nuomones,pirmiausia benzino oktanas yra 92,95,98 o duju apie 106 priklauso nuo duju kokybes,taigi laseline mazina degimo temperatura taip pat krenta ir oktanas,kadangi krenta degimo temperatura automatiskai mazesne tikimybe del voztuvu sedimo,ytakos automobilio traukai laseline nesudaro,taip pat zvakiu tarnavimas pailgeja pats ysitikinau,paprastas zvakes vaziuojant dujom reikia keisti kas 20000km,nuvaziavau 30000km ysisukau y zvakiu tikrinimo stenda dar prie 11kompresijos dirbo.mano nuomone laseline turi pliusu.o masinos trauka daug priklauso nuo duju kokybes,pats vazineju su duju ypurskimo sistema

9. Nu as irgi su savo H6 jau apie 30000 pravaziavau dujomis. Pradzioje vienas purkstukas matyt brokuotas buvo, tai pilnas kolektorius duju prieidavo, sunkiai vedesi (siurbesi)ir dujom dvoke, nesismulkino, pakeite pagal garantija visus 6, nuo to laiko jokiu problemu.

10. jei į koliką susmeigtos dujų šlangelės, tai nėra labai gerai. Geriau, kai susmeigia prie pat tvirtinimo koliko prie galvos. Tada arčiausiai benzui visi parametrai.

11. Zygimantinijus. As lakstau su dujom, pas mane dar su reduktorium, valgo apie 12 litriuku. Kaisiadoryse yra tikrai rimtas meistras, kuris deda dujas, o kainos tokios : Paprastos dujos su paprastu balionu 700 Lt, su balionu vietoj atsarginio rato 1000 Lt, tiesioginio ipurskimo dujos su balionu vietoj atsarginio rato apie 2000 Lt. Jis ten pats ir balionu patikras daro ir pan.

12. Jonas6x6. Aš į imprezą ir vieną legacy dėjausi BRC pilną sekventą, mokėjau po 2800Lt, o į šutlą ir raudoną demoną - STAG100 (lygtai), kainavo po 2300Lt.

Sekanti mašina bus TIK STAG.

Girdėjau, kad šiai dienai yra kas ir pigiau deda, bet aš IMHO manau, kad geriau dėtis pas profą. Kaune tą darom UAB Lauroma. Jis minėjo, kad irgi nuleistų kažką, jei "tyliai".

Privalumai - galimybė įrangos darbą reguliuotis pačiam, daug daugiau galimybių, patikimumas gal net geresnis - su BRC jau turėjau problemų, su STAG dar ne.

13. Dar dėl vožtuvų:

jie sėda tada, kai stipriau kaista. O kaista stipriau prie didesnių sūkių. Gali padaryti reguliavimą, kad prie kokių 3500 rpm persijungtų į benzą - kai norėsi pagręžioti, visa tai vyks benzu, o kai ramiai važiuosi - dujomis. taip vožtuvų reguliavimą nustumsi kokius 20.000 tolyn.

Laidas STAG kainuoja ~70Lt, laidas BRC - 400Lt.

14. Slavos tel 862042797

15. taigi gryžau iš LV (2,5 keltas AT)

vidutinės E85 sąnaudos 12,49l/100km

nuo Kauno autostrada prieš stiprų vėją ~110-140km/h, link Palangos 80-100km/h ~14,34l/100km

nuo Palangos (šoninis vėjas pajūriu) link Ventspilio, dvi dienos mieste trumpom distancijom ~30km, link LT (Mažeikiai) ~100-110km/h ~11,95l/100km

Mažėikiai-Telšiai-(~15km žvirkliu)Skaudvilė-Jurbarkas-Šakiai ~90-100km/h 11,22l/100km

16. Remi, tu kaip E85 specas, pasakyk man ar galima E85 maišyti su A95 ir kokiu santikiu. aišku galima. tu nori sau?

be pakeitimų kiek esu radęs info praktiškai visi auto gali važiuoti be problemu su 10% gryno etanolio

priemaiša.

E85 85% bioetanolis ir 15% 95 benzinas

tai pilant 84l 95 benzo + 10ltr E85 gaunasi santykis ~10% (85,5 gryno benzino 95/8,5 gryno bioetanolio)

17. Testo rezultatai 2,5XT AT:

Su 95 išvažinėjus pilną baką gavosi 14.2 ltr / 100 km

Su 98E15 išvažinėjus pilną baką gavosi 14.5 ltr 100 km

95 kaina: 4,09 Lt

98E14 kaina: 4 Lt

PASTABA: važiuota buvo tik mieste ir tais pačiais maršrutais "almost".

 

Skirtumas pravažiavus 100km - 0,08 Lt 98E15 naudai. Na su 98E15 važinėjau šiek tiek agresyviau. Taip kad gerbiami kolegos tai yra tas pats. Šiaip kas liečia galios padidėjimą, tai nepastebėjau arba nesu toks jautrus kad pastebėčiau mažą skirtumą. Kuriasi ir važiuoja vienodai. Užsipyliau vėl 98E15, žiūrėsim kaip bus per šalčius.

18. vamzdeliai kardano tunelyje, viskas kuo giliau, ties varikliu atjungimai, esant reikalui lengvai motoras išsiima negadinant įrangos, purkštukai vidinėje kolektorių pusėje ir tt.

19. kokiu būdu tvirtinami vamzdukai? Tokiu pačiu. Savisriegis varžtas, pusapvalis su ausele kronšteinas prispaudimui. Kartais speciali perlenkta skardelė. Svarbu jų išvedžiojimas - su kuo mažesne galimybe nuplėšti. galima prie traverso, kardano guolio tvirtinimu

20. (cobra)Mano outback'as '02 H6 valgo ... uzmiestis 100km/val=11ltr, miestas apie 50-60km/val= 16ltr kai varyklio apsukos apie 2000rpm/min, vidutinis ciklas miestas/uzmiestis 13ltr/100km.

Palyginimuj Suzukis su 1,6 ... uzmiestis 70-85km/val=15ltr, miestas 50-60km/val=20ltr, miskas su davazimu iki jo ir lengvos pokatuskes 25ltr/100km, varzybos... kolkas maksimum ka sugebejau sudeginti tai 28-29ltr/100km.

Tai kad su H6 man vazinetis pigiau grybo

21. Voztuvu reguliavimo kaina priklauso ne nuo Foriko kartos,o nuo variklio tipo.

22. Lašelinės - visiška komercija. Jei iki pilno vožtuvų užsėdimo 80,000Km (reikia reguliuoti kas 50,000) tai su lašeline prisideda 7-10,000Km. 

23. sveiki, su dujom jau prasukau apie 70 000km  reguliavau voztuvus viena karta , pats vazineju su 2.5 AT amerikonu ,bake telpa 51-52 l duju tai trasoj pravaziuoju iki 250-260 myliu miesto rezimu maziau koki 240myliu , priklauso nuo vaziavimo, nors dugnais nesu megejas gainiotis. duju iranga deta naujausia , taciau per ta laikotarpi dujininkai pakeite 3 komplektus duju purkstuku , atradom tinkamiausi (nors ne pigiausi ) varianta, sudejom HANA purkstukus , tai jokiu problemu su dujom nera.

24. Gal kas protingų minčių "padalinti" - Važiuojant dujomis "agresyviai" ir staigiai stabdant bei sukant į dešinę mašina užgęsta ir nenori vestis , panašiai elgiasi ilgiau važiuojant tolygiai ( greitkeliu) ir numetus gazą - variklis užgęsta ir nenori vestis ( kol nepereini ant benzo) , tada sunkiai bet užsiveda. ARBA praranda galią ,bei užsidega CHECK ENGINE , o automatiškai persijungia ant benzo , trauka atsistato užgęsta CHECK ir vėl sugrįžta ant dujų o toliau važiuoja normaliai ...To nepastebėjau kol nebuvo šalčių ...

šąla reduktorius ir posūkiuose paspaudžia membraną. Manau tai vienintelis paaiškinimas....

 

25. 860644498 Kzistofas. Cobra. Dujininkas.

 

26. (Roliss) Neradau savo Automobilio "dosje"prie Forester Tuning, taigi apie patirtį su dujomis pasidalinsiu čia...Pradėsiu nuo to , kad prieš DU metus dėl "numirusios" žvakės lygiai taip pat numirė babina, todėl buvo pakeistos naujos žvakės, nauji aukštos įtampos laidai ir pilnai veikianti naudota "babina", o pravažiuota apie 24000km po šių keitimų.

2011.12.09 įdėtos Dujos STAG 300 t.y naujausias kompas su benzino kreivę savaime kopijuojančiu kompu...Pirmasis -antras mėnuo buvo euforija , kaip pigu piltis...Sutaupyta apie 400 lt. Euforija baigėsi prasidėjus šalčiams. Pradėjo "užgesti" po aktyvesnio važiavimo darant staigesnį dešinį posūkį( su benzu toje pačioje situacijoje viskas tvarkoje). Po dujų kompo parametrų keitimo- problema išspręsta. Toliau prasidėjo CHECK ENGINE užsidegimas važiuojant tolygiai ilgesnę kelio atkarpą ir užgesdavo po "gazo" užmynimo -atleidimo kelis kartus.Toliau prasidėjo "trūkčiojimai" dujomis, bet nebuvo trūkčiojimų benzu. Dar po savaitės pradėjo dirbti tik trys cilindrai iš pradžių dujomis,vėliau ir benzu. Važinėti tapo neįmanoma. Rezultatas - numirusi "babinos" viena jungtis, sugedęs liamda zondas.

 

Pasitikrinkite ar apie tai sakė dujų įrangos pardavėjai ?

arba Ką nutyli dujininkai? :

 

 a) Dujų ir oro mišinys yra sunkiau uždegamas ir įtampa turi būt aukštesnė -todėl labiau apkraunama "babina" (300-700 Lt) Siekiant sumažinti poveikį -tarpas tarp žvakių elektrodų (bosch, beru, champion, equyem) turi būti ne standartas 1 mm, o sumažintas iki 0,8-0,9 mm

 

Dujos dega aukštesnėje temperatūroje ir ilgiau nei benzinas, todėl:

b) "sudega" liamda zondas (100-400 Lt) t.y. Daugelis automobilių turi įmontuotą liambda kontrolės sistemą, kuri reguliuoja kuro mišinį atsižvelgdama į automobilio emisijas. Liambda kontrolės sistema išeina iš rikiuotės todel, kad silpnesnė ar vėlesnė žvakės kibirkštis nesudegina iki galo SND ar CNG, liambda sensorius perduoda ECU neteisingai nuskaitytus parametrus, ECU pradeda riebint mišinį. To pasekoje stipriai padidėja variklio ir išmetimo sistemos temperatūra, o tai gali padaryti stipria žalą automobilio katalitiniam neutralizatoriui.t.y

c) sudega katalizatorius ir išmetimo sistema,bakeliai  ( DAUG !!! Lt )

 

d) Negalioja garantija NAUJAI IŠMETIMO sistemai !!!!

 

e) BAKE TURI BŪTI BENZINO TIEK , KAD PILNAI MIRKTŲ BENZINO SIURBLIUKAS, KURIS VEIKIA PASTOVIAI,T.Y. NET TADA KAI VAŽINĖJATE DUJOMIS- todėl ,kai trūksta benzo siurbia bako šiukšles,kaista ir finale "numiršta" ....

f) Atbuliniai dujų smūgiai gali sugadinti: oro srauto matuoklę, filtro korpusą, droselio sklendę ir kt.

 

TAIP PAT įstačius dujų balioną norint kompensuoti svorio persiskirstymą reikia "standesnių" galinių spyruoklių ,bei kitokio suvedimo reguliavimo tiek galinėje pakaboje tiek priekinėje- nes nosis bando čiuožti iš posūkio.

 + 20% didesnės nei benzo sąnaudos

 + Tech apžiūros kaina...2x

 + daug kur neleidžiama įvažiuoti dėl esamos dujų įrangos...

 

27. (Azart) Su dujine iranga (be to naudota) vaziuoju jau Nuo Kaledu - apie 6000km. Zvakes pakeistos pacios paprasciausios NGK po 6lt  Visos irangos statytos pas Cobra. Rezultate: sia ziema senukas foresteriukas 97 gimimo nei vieno karto nesustreikavo, neuzgeso nei tiesiajame kelyje, nei mieste nei kazkur kitur. Jokiu trukciojimu, jokiu usgesimu ir pan.

Analogiskas problemas (kaip Roliss) turejau su Mitsubishi Pajero ir italiska IV kartos duju iranga, statyta vienoje zinomoje duju imoneje Vilniuje. Iki to laiko kankinausi su kuro sanaudom, spaudimo svyravimais balione ir pan. kol teisingas zmogus neperrinko ir sukalibravo irangos taip, kaip priklauso. Nuo to laiko MP II su duju iranga buvo prabeges ties 35000km. Sekanti masina - Subaru Legacy 99m. - lenkiska dujine iranga pas ta pati meistra. 18000km - visos salygom, taip pat sekmingai parduota pazistamam, kuris neseniai pakeites filtra, sekmingai eksploatuoja toliau, neturedamas jokiu problemu (dabar rida su dujom ties 50000km). VW Golf III darbinukas su paprasciausia I kartos duju iranga su kruva problemu ir BRC iranga. Tas pats meistras, reduktoriaus perrinkimas, naujos zvakes, laidai, irangos sioks toks patobulinimas bei sureguliavimas - 12000km, parduotas auto Mazeikiuose atlakste visa sia ziema be menkiausio duju sistemos gedimo. Na ir paskutinis - asmeninis Forikas, Stag-300 pacios seniausios komplektacijos iranga, naudota, perrinkta ir pastatyta ten pat  Jau virs 6000km - tiesiog idealu! Jokiu menkiausiu nusiskundimu, net su mano pedantiskumu masinom. Isvada - ieskokite geru, duju irangos montavimu ir specifika nusimananciu meistru su tiesiom rankom ir neturesite jokiu bedu su dujom. O dar geriau, priziurekite reguliariai savo auto, o ne tik pries kazkoki jo patobulinima ar naujos irangos ivedima.

 

28. Ar susimontavus LPG įrangą reikia pasikeisti automobilio techninį pasą?

Taip, pagal Lietuvoje galiojancius įstatymus, tai privalu padaryti per 14d. nuo dujų įrangos įmontavimo dienos, tačiau gyvenime, dauguma vairuotojų daro prieš eilinę techninę apžiūrą.

29. zaidziau su super 2000 dujom anksciau nes pakeliui buvo kolonele - akivaizdaus pokycio nerasta.

30. (jaroslavas ‚09 2.5 AT) šiandien vėl pravažiavus kokie 50 km išlindo klaida. Bakas buvo pilnas, reiškia versija kad dėl tuščio atpola.Paskambinau i egas (kur tas pro2000 dujos), pakalbėjau, tai meistro nuomonė kad jau sena mano įranga, kad prie 100000 Hana purkštukus keisti. Tada pakalbėjau su Romantoma, ten statė dujos, sakė kad nesipilčiau PRO2000, nes tie "vitaminai" gadina kažka, ar nesueina su mano įranga. O kad check engine kartu su cruise ir su VDC - tai Foriko avarinis režimas, kai atsiranda toks gedimas jis pereina prie avarinio režimo. Tada užsukau Alytuje Alreginta - dėkui pažiurėjo, pajungus kompa pamatė ta kalida - per riebus mišinis antrame konture. Patarė išvažinėti šios dujos, daugiau nepilti, tada pilti kokius 2-3 bakus normaliu duju, ir po viso šito pašalinti klaida per kompa (butent per kompa, nes nuemus klema sakė kad kompe yra klaida tik nedega lapmutės, šito nežinojau). Dėl purkštuku Hana - sakė kad nebent pravalyti, bet jos dirba ir prie 150000 km. Resursa didelis. Ta pati pasiulė Romantoma. Tai taip ir darisiu. Ir jei užpilus trečia baka normaliu duju bus viskas gerai - didelis minusas Egas ženklui ir ju PRO2000 dujoms.

Ant galo paskambinau Cobrai - susitarta kad jis patrumpins žarnos, pakeis, pravalis purkštukus, apžiura padaris, gal kompa su OBD pastatis. tik jo ir lieka pasitikėti. Cobros versija - šios dujos su priedais pradėjo valyti purva nuo seneliu ir užkimšo. Mna šia versija labiau patiko, nes pravažiavo 100000 ir nieko, o dabar pradėjus pilkti afigenus - susstreikavo. Alreginta minėjo kad Alytuje buvo kažkada dujos us priedais, ir kažkaip dingo greitai.

31. (Gorbas 2.0 s-turbo) Per atostogas teko aplankyti mūsų kaimynę Lenkiją. Pravažiuota ten virš 2000 km per 12 d. Pyliau dujas ten praktiškai visose jų kolonėlėse: Orlen, BP, Shell ir Statoil. Kaip geriausias tai išskirčiau BP ir Shell, Statoil'inės panašios kaip ir mūsų, o vat Orlen'as tai nuliūdino konkrečiai, nors jų ir teko daugiausia prisipilt, nes jų kolonėlių ten tiesiog daugiausia. Kas liečia sąnaudas, tai skirtumo su lietuviškom lyginant visiškai nepajaučiau (13-14L), o vat traukos tai pasijautė, važiavo kaip su benzu. O su Orleno, tai atvirkščiai, net springdavo, pastoviai tekdavo mest į žemesnį bėgį norint įsibėgėti.

32. Kai dėjau bezdalų įrangą, specialiai paklausiau specialistų, kaip tos PRO dujos - ar verta jas pilti. Gavau vienareikšmišką atsakymą, kad šitų dujų jokiu būdu nesipilti, nes jos kažkodėl viską užkemša ir pridaro tik bėdų.

33. Jos turi kazkokiu plaunanciu priedu ir jei jas tik pili,tai ok, bet jei pyliai bele ka, ipylus PRO,jis gali koki bruda atplaut nuo sieneles, kuris uzkis siauriausia vieta. Tai kam kurt sau problemas.

34. Dėl PRO duju sakė taip (ir aš sutinku) - priedai kurie pilami i PRO ištirpina visokios nuosedos, ir jei sistema dar švari, filtra laiku keičiamas tai blogo nieko nebus. Pas mane išardžius filtra matėsi toks tipo tepalas (na kokie 2 lašeliai), Cobra sakė kad tai ištirpintos nuosedos, ir juos dar nepasėkė variklio. galiu piltis ir nieko blogo nebus, tas tepalas kažkada pasėks varikli ir sudegs. O jei pas jus sena sistema, neprižiurėta ir ipila su priedais tai ir pavaro bruda. Maždaug taip.

35. OMVL reduktorius ir Fast reg purkstukai mano manymu tikrai geras derinys. Mano impreza su siuo deriniu praktiskai be jokio isikisimo nuvaziavo per 5 ar 6 metus 130kkm ir vis dar vaziuoja, jungiasi sklandziai prie bet kokiu temperaturu.

ta pati iranga yra ir tevo legacy, ji jau eksplotuojama ~5 metus, purkstukai veikia puikiai o reduktorius karta jau perrinktas. Rida ~ 150-160 kkm.

O vat Lovato montuota praejusiais metais rida jau 60 kkm, tai jau pirma ziema prie saltuko pasirode gan nemazi padrebejimai persijungiant pirma karta. Veliau parejo slegio-temperaturinis daviklis (mete ceka). Ji pakeitus viskas lyg ir normalizavosi, bet dabar prie sio nedidelio saltuko jau vel buna pasikratymu kol jungiasi is benzo i dujas rytais. Variklis jau buna isiles tikrai normaliai.

Dabar Lovato nemontuociau. Sanaudu prasme su Lovato viskas ok, bet pvz maniskis variklis 130 kw ir jau reduktorius negali pamaitint tiek, tada dar papildomai man ikiso kazkoki sildytuva. Na tokia iranga so so. Dabar jei tektu rinktis iranga, tai bandyciau komplektuoti taip: Tomasetto/omvl reduktorius, Omvl fast reg purkstukai, diego/stag kompas. Ir visa tai montuociau pas forumieti Cobra.

36. Pats vazineju su perrinkta Stag-300 sistema ir Valtek purkstukais, 14000 km per metus - a nei vieno nusiskundimo.

37. Na ir pas mane taip yra, čia tipo kai dujos jau neveža permeta į benzą, tai šiek tiek mažiau gazo spausk ir nepermetynes.

Tai yra nesamone, blogai parinkti purkstukai ir reduktorius bei sukalibruota sistema. Spausk nors ribinem apsukom, nieks neturetu persijungti.

38. Andžejau nepamiršk kad pas tave paprastas atmo variklis, su su jo dėl perjungimo į benza problemų nebuna. Tavo mašinos vienintelis ypatumas tame kad purkštukai dirba porom

Kas liečia dideles kubatūros variklius, tai ten svarbus turimos įrangos debetas ir šilumos perdavimo koeficientas. O turbovikose prie to dar prisideda ir purkštuku valdymo specifika, dėl ko gali atjunginėti dujas.

P.S. Yra labai daug kintamuoju šitam dujiniam dalyke ir yra gana sudėtinga viska suvesti iki vieningo rezultato. Kartais reikia kažka aukoti kad išgauti pagrindinius privalumus duju įrangos...

39. Redagra UAB - Luksio g.6 dujų servisas Vilniuje.

40. Buvau Slovėnijoje, Austrijoje, Vokietijoje. LPG dujos yra, bet Austrijoje retai. Butinai reikia turėti sąraša kur jos buna, geriau turėtu kompa ir per http://www.mylpg.eu/stations/.

41. Dekui Cobrai, sutvarke man tas tupas kaunietiskas STAG dujas.

tipo pries ziema buvusiam savininkui buvo atlikta duju profilaktika, reguliavimas ir tt. ko pasekoje:

ant laisvu purtesi,

ryskiai silpniau trauke nei ant benzo,

ryte jei kamstyje ar sankryzoje persijungdavo dujos,

tai automobilis uzgesdavo  ,

paspaudus stipriau atsijungdavo dujos.

purkstukai dirbo visiskoje tyloje, jokio caksejimo...

nustatymai kai kurie visai nesamoningi buvo, vienam cilindrui uzmesta +15%, nuo to ir purtesi.

kompas 19 kartu resetintas jau! zodziu kazkas nemazai iki siol su juo ,,mokinosi dirbt"

 

dabar dirba lygiai, persijungia nejuntamai, traukia liuks, uzkacegarinus i benza nebemeta.

pakeisti filtrai

sudetas purkstuku remkomplektas (kodel ant to taupoma nesuprantu, keliasdesimt litu atgaivina automobili).

 

42. Pažiūrėjau ką valgė Outback `06 2,5 AT 2013 metais. Vidutinės dujų sąnaudos 14.00 l/100 km. Vidutinės benzo sąnaudos 1,37 l/100 km. Vidutinė dujų kaina 2.20 Lt. Vidutinė kuro kaina 2.40 Lt. Taigi benzas man brangino dujas vidutiniškai 20 ct už kiekvieną litrą.

Bendros sąnaudos 15,37 l/100 km už litrą mokant 2.40 Lt ir nemažiau 70% važinėjant mieste. Likusieji 30% skirti užmiesčiui, kelionėms (kurių 2013 metais nebuvo) ir žvejybai.

43. 2013 nuvažiuota per 11 mėn. 14444km. dujų vidurkis 12,12ltr. Ir 1km. sanaudos su benzinu 0,34cnt.

Auto - Legacy 2.0 MT - keltas - R16 225/55.

 

 

Klubo narių automobiliai


Svetainės medis Powered by gp|Easy CMS Free PageRank Checker