Forester ratlankiai ir padangos

  1. Ar yra ant ratlankių kažkoks indeksas dėl pločio ar pan. Problema tame, kad susimasčiau ar apausiu tuos lietnykus kuriuos parduodu (jei neparduosiu) savo vasariniais geolandarais?

Yra. Žymima indeksu, pvz 7,5-16 ET35, tai reiškia disko plotis 7,5 colio, diametras 16 coli, išnešimas nuo centro link vidaus 35. Standartiniai diskai dažniausiai būna 5,5; 6, 6,5; rečiau 7 colių.

  1. kai diskas siauresnis už padangą - turi privalumų: važiuodamas smėliu ar purvu nerizikuosi prisikimšt jo tarp ratlankio ir padangos, ko pasekoje po to nuleidžia orą.
  2. Purvinės padangos - dideliais, stambiais "karbais", kad geria kabintų purvą ar sniegą. Dideliais tarpais, kad gerai išsivalytų. Ant asfalto "stovi" prastai, jei lyginsime su žemaprofilinėmis. Dažniausiai ūžia.
  3. Aš ant daily-car'o, tokio, ala šeimos auto dėčiau AT - AllTerrain.
  4. Kokios max išmierų (aukščio) padangos tiktų ant R15 stokinių skardų 98 nekeltam forikui?

Galvoju apie 215/75 R15... Beje dar nzn koks stoknių R15 skardų plotis?

Nekeltam foriui 215/65-16 yra max. Atitikmuo būtų 225/70-15; 215/75-15 gali tilpti, gali ir netilpti, nes amortiko apatinė lėkštė labai žemai. Plotis disko yra 6 arba 6,5 colio.

  1. Gal kas iš patirties pasakysite, ar restauruotos padangos lyginant su standartinėm labai paaukštėja? Norėčiau dėt restauruotas, max kas telpa ant standartinio legacy 205/65-R15, bet ar nebus taip, kad pvz. restauruotos bus žymiai aykštesnės, ko pasekoj lies amort. lėkštutę ir pan.
    Tikrai aukštesnės bus, nei parašyti išmatavimai.
  2. 215 geriau, 235 per placios ziema (įprastam miestiečio važiavimui).
  3. Ankščiau naudodavau demisezonines, bet dabar aišku kas jos mažai kuom skiriasi nuo vasarinių.
  4. Minkšto mišinio žieminės padangos ant sfalto stabdo prasčiau.
  5. Tai va pašalo, pasnigo ir ką jūs manote – as ŽIAURIAI NUSIVYLIAU savo dunlop winter sport padangom. Važineju kaip su vasarinėmis, visur slystu, net slegis 1.7bar. Dunlop winter sport – šūdas.
  6. Impreza paprasta MT 3,9 - padangos nuo 175.80-14 iki 225.50-17

impreza outback AT 4,1 - padangos 195.65-15

forester MT 4,1; AT 4,44 - padangos nuo 205.70-15 iki 215.60-16

Outback MT 4,1; AT 4,44 - padangos nuo 205.70-15 iki 225.60-16

(visur stovi TA PATI DĖŽĖ)

forester 2004 2,5 turbo MT turi 4,44 perdavimą, bet rezultate prie 100km/h laiko 2500rpm, kai tuo tarpu senas kontrabosinis legasis su perdavimu 4,1 - 3200rpm.

 

Vienžo visos detalės ten tos pačios, skiriasi tik amortikų ilgis.

 

Tai viskas aisku, pavaru dezes vienodos, bet pagrindines poros perdavimas didesniems ratams didesnis.

Viskas logiskai susidelioja. Sukimo momentas, tenkantis dezei ir sankabai, su didesniais ratais ir didesniu

perdavimu lieka toks pats, kaip su mazesniais ratais ir mazesniu perdavimu.

Beja, pas OBK H6, kiek pamenu perdavimas 3.9 ir 225.60-16, taip kad turetu laikyti deze ir

imprezai didelius ratus uzmovus. Ten juk tas pats 3.9.

bet jei Outback'as turbo - arba JDM, pas jį neretai būna ir 3,9 perdavimas.

 

Kitas dalykas - 2007m WRX.

Standarte perdavimas 3.7, o JDM - 4.1

Ratai tokio paties dydžio.

 

 

  1. Impreza STi, kad ir 1995m - MT perdavimas 4.44, kai tuo tarpu GT - 3.9. Ratai tokio paties dydžio.
  2. Ar 4 padangos turi buti vienodo rašto, ar gali skirtis priekis nuo galo? Išmeros vienodos. Nes kažkoks garsas sklinda iš dežės, ar gali buti dėl padangų?

Svarbu vienodas aukštis. Nusidėvėjimas svarbu, nes jei 4 vienodos padangos – priekyje naujos, gale nutrintos, tai jų aukštis nevienodas. Gali but visiškai naujos padangos ir visiškai plikos, bet jei ju akstis sudejus vienodas tai tada viskas ok. Tik va dar spaudimą reik žiurėt, nes jei priekyje daugiau paplėkusios, gale mažiau, tai irgi nesveika.

  1. Riboja finansai – geriau pirkt mažai naudotas dygliuotas, ar bent jau žiemines be dyglių, nei universalias padangas.
  2. Pirmuko standarto foriko maks ratai - maks telpa 215/65-16 arba 235.60-16, arba atitikmuo R15.
  3. Padangos, kurios gerai lipa per sniegą ir purvą, kaip taisyklė labai mažai laiko šoninį slydimą.
  4. Narys „vidmukas“ gali gauti naujas padangas iš parduotuvės pigiau.
  5. Paprasto rašto padangas atmosferinis motoras su MT veža ir didesnes nei priklauso iki 15 ir daugiau proc.

Paprasto rašto padangas turbininis motoras veža didesnes, visur, ir net nejausdamas.

 

Bet grubaus rašto padangas, tokias kaip pvz, 2,0 turbininis motoras (konkrečiai - bomba, 147kW, su palėtintoju), išsuka pirma pavara su palėtintoju. Antra pavara su palėtintoju jau sukasi sankaba ir nors šikna žemę rėžk. Vicino foresteris su 150kW, bet gerokai daugiau niutonų nei bomboj, be palėtintojo šių padangų neišsukdavo išvis. gesina motorą nors tu ką. Vilmio J6 foris geroj buzoj net ir su palėtintoju uždūsta. Tai ant atmosferiko dėti tokio lygio tipo - tai nebent poplikes, neišnaudojant visų protektoriaus galimybių.

  1. Hakkapelita yra gaminama suomijoje, o Nordamanas - kinijoje, rusijoje, lenkijoje.

Iš pažiūros viskas tas pats, o gumos mišinys - kitas. Hakka yra afigena padanga. Ji nekietėja prie -30, neskystėja prie +15, visada panašiai elastinga. Jei Hakka gumą sudaro ~170 įvairių komponentų, tai Nordmaną - tik ketvirtis to. Jo ir paskirtis "atrodyti" kaip Hakka, bet kainuoti per pus pigiau.

Betgi vėl - imant padangas su dygliais, tas gumos mišinys nėra itin aktualus.

  1. Ar 2003-2009m.Forester originalųs ratlankiai tinka senesniems modieliams pagal P.C.D. ET C.B ?pvz. 98m.

Tinka ir pagal P.C.D. ET C.B ir pagal B.K. (jei nėra vogti) ir pagal K.E.T. ir pagal T.A.

  1. Taigi, kaip jau sakiau - šią žiemą bandau Nordman. Tai kolkas rezultatu neesu patenkintas visiškai. Tikėjausi rezultato bent jau apylygio, deja - š. Slidžios stabdant, slidžios sukant. Triukšmas man dzin, bet visos kitos savybės irgi prastos. Lyginti su Hakkapelita net negalima nei iš tolo.
  2. Uždeti Dunlop Grandtrek AT3, tikrai stebėtinai tylios, kažkiek ošia, bet minkštai, tai net malonus tas garsas.Per sniegus eina kaip tankas, net nekriukteldamos. Buvo šiandien važiuota ten, kur visą žiemą niekas nevažiavo, o rudenį miškovežiai išmalė keliuką, nulindau ten kur nevažiuota jau keli metai.
  3. I kartos Pilnas stock su R16 215/65 dar 1.0-1.5cm iki galinio amortizatoriaus lėkštutės, išsukant priekinius ratus vietos dar sočiai.
  4. II kartos Ant USA forio minimum R16
  5. Sumažinus slėgi padangose, pravažumas ženkliai padidėja.
  6. Patariama po naujų padangų sumontavimo po 500-1000 km dar kartą balansuoti.
  7. Kas vazinėja su raide c padangomis? Ar jaučiasi skirtumas nuo paprastų? Daug kas naudojam - viskas gerai, gali laikyti mažiau oro, kas aktualu ofroude, nes stori C'škių šonai patys puikiai laiko foriko svorį. Tik pati padanga kiek sunkesnė - gali padidėti kuro sąnaudos.
  8. Nokian Hakkakpelita, Gislaved, Michelin x-ice North – rekomenduojamos žieminės padangos, susilaukiusios daugiausiai gerų atsiliepimų.
  9. Dunlop Grandtrek SJ6 irgi 11 mm gylio protektorius.
  10. Padangų aukščių ir pločių skirtumo skaičiuokle 
    http://www.rimsntires.com/specs.jsp
    http://www.rataivisiems.com/padangu-dydziu-skaiciuokle
  11. Automatui nesvarbu, kad priekinių ir galinių padangų dydžiai mažai skiriasi, bet mechaninėm dėžėm pravažiavus 10k km visko mova perkais, tepalas suvirs ir pradės strigti.
  12. Skardiniuose ratlankiuose iš vidaus būna griovelis, kuris sulaiko ir sniegą ir purvą, tad po pokatuškės vairas drebės, to pasekoje stosi krapštyti viso purvo su pagaliuku.
  13. 2006 outback tinka Subaru ratlankiai. 5 skylės, tarpai tarp skyliu 100, ET42

 

Klubo narių automobiliai


Svetainės medis Powered by gp|Easy CMS Free PageRank Checker