Subaru automatas

  1. Subaru automatas pastatytas ant D rieda atgal, jei yra pastatytas ant kalniuko.
  2. Pas Subaru MT yra toks navarotas jei riedi atgal paspaudus stabdį lieka kaladėlės prispaustos ir atgal nerieda, pas AT tokio navaroto nėra.
  3. Yra tokia POWER funkcija. Pas kaikuriuos EU modelius ji įjungiama ranka, pas kitus ji įsijungia, kai per nedidelį laiko tarpą dukart palieti gazo pedalą, tik pas USA modelius nėra tą signalizuojančios lemputės. Vat reikia išmokti išnaudoti tą daiktą, labai smagu. O kitas dalykas, pas visus automatus tas yra, kai kurį laiką ramiai važiuoji, jis išjungia hidrotransformatorių (matosi kaip pakrenta apsukos ~3-400). Tai vat, kol jį vėl įjungia, ir praeina ta amžinybė.
  1. Galima is D ir 3, zinoma jei neleki 150 km/h  , is 3 - D bet kada. Kiek zinau nerekomenduojama i zemesnius, bet irgi iki tam tikro greicio. Jei vaziuodamas 40 perjungsi i 2 ar 1, nieko neatsitiks. Tarp tu padeciu, kur nereikia nieko paspausti (senesniems) arba perstumti rankenos i sona (naujesniems) galima jungineti beveik visada.
  2. O dėl automato valdymo - aš tai ir didinu ir žeminu pavaras važiuojant. Reikia tik atsargiai žaisti su D1, nes jei per greit važiuojant įkiši iš aukštesnės, labai jau skausmingai įmeta. O žaisti tarp 2,3 ir 4 - jokių problemų. Beje, amerikonas startuojant 2 padėtyje ir pradeda važiuoti 2 pavara, atseit neleisdamas ratams prabuksuoti, kitaip dar vadinamas SNOW režimas, o EU turi atskirą tos padėties valdymą, su nupiešta snaige. Tada ar pradedi 2 ar 3 padėtyje, jis ir važiuoja startuodamas 2 pavara. O senieji modeliai dar turėjo rankinį automato valdymą, netgi užrašyta MANUAL. Tada visus bėgius turi sumėtyti pats. Pradedi D2 arba D3, tada pasiekus apsukas ~2500 meti D3 ir taip važiuoji, motoras niekad neviršyja 2500. O kai pasieki 2500, pats įmeti D4 ir važiuoji. Taip važiuojant tenka važiuoti ramiai, bet sutaupai mieste iki 3 litrų. Išbandyta, tik labai jau erzina save taip riboti.
  3. O štai ši greičių dėžė jau visai kitas dalykas. Ji naudoajma Turbo modeliuose. Ši dėžė turi vieną papildomą privalumą, ji adaptuojasi prie vairavimo stiliaus, man kol kas perprasti to nepavyko  Bet perjungus į manual režimą tikrai smagiai galima išsukti iki pat redline. Iki ribotuvo nebuvau išsukęs todėl negaliu pasakyti ar automatiškai permes į aukštesnę pavarą, bet JMA vadybininkas patikino kad pavaros automatiškai persijungia tik žemyn! Taip pat šalia perjungimo svirties yra mygtukas žymintis power/hold (nuo 2007 metų modeliuose) arba sport/winter (2006 metu modeliuose). HOLD režimas pradeda važiuoti nuo 2-os pavaros, o pats variklis pasidaro bukesnis. POWER režimas pavaras permeta aukštesniuose sūkiuose ir atleidus akseleratorių stabdo su pavaromis. Normaliame režime D atleidus akseleratoriaus pedalą apsukos nukrenta iki ~1200-1500 RPM. Kas liečia 2010 modelio pavarų dėžes, skirtumo negaliu pasakyti, bet pavarų kiekis yra toks pat, t.y. 4-i bėgiai. Reziume: jei jau nori palakstyti tai tik 2.5XT euripinis variantas. Dar šiek tiek patikslinimų – subaru automatai mokosi visi be išimties, jau nuo 1989m. Tuo labai nesunku įsitikinti – tereikia "nutrinti" dėžės kompo nustatymus ir pradėti važiuoti. Po nutrynimo pradžioj vangi. Po to – prie kokių apsaukų stengsies,kad permestų, po poros valandų važinėjimo taip ir daro.
  1. AT tepalo lygį tikrinti tik ant užvesto variklio.
  2. Gal kas galėtų pasakyti, kiek maždaug reikia tepalo į automatą? Nes kiek radau infos, tai jo eina 9,3L (turbo AT). Eina tiek kiek sakai, bet keičiant vargu ar išsipils daugiau kaip 5-6. Turbo neturbo vienodai pilasi.
  1. Dėžė senam forikui amerikonui tinka tik nuo 2,5 senbo outbeko, o su šiokiais tokiais perdarymais – nuo seno seno 1,8 arba 2,0 legasio. Labai svarbu ar filtras išorinis ar vidinis, nes pagal tai gali atpažinti dėžės modelį. Dėžės nuo 99 netinka modeliams iki 99. Perdavimai pas visus AT forikus 4,44.
  2. AT kaip ir MT tepalas keičiamas kas 60.000Km
  3. Kokiu greičiu bandėt ant keltuvo III ir IV pavaras? Galas ant keltuvo turi suktis praktiškai visada.
  4. Sveiki, dar nesu bandęs foriko automato važiuojant and D ir perstumiant svirtį į + arba -. Ar tai reiškia, kad paaukštinu arba pažeminu vieną pavarą? Ar tai turi įtakos staigesniam pagreitėjimui? Ar saugu būtų iš + mesti į -? Ačiū. 

    Čia mano mėgtstamiausias žaisliukas. Įjungus manual režimą dėžė elgiasi kitaip, t.y. pavaros yra perjungiamos greičiau nei važiuojant D režimu. jei spausi gazas dugnas ir neperjungsi pavaros tai suks iki ribotuvo, t.y. pavaros aukštyn neperjungs, perjungs tik žemyn jei su aukšga pavara važiuosi per lėtai. Kitas įdomus dalykas važiuojant SPORTSHIFT režimu, isibėgėjus ir atleidus gazą (neperjungus aukštėsnės pavaros) automobilis stabdomas pavara,t.y. dežė nejungia laisvos eigos. Taigi reziumuojant – D režimu dėžė elgiasi kaip įmanoma protingiau (ala adaptuojaisi prie tavo vairavimo). SPORTSHIFT režimu griežtai įjungiama pavara. P.S. D režime galima dėžę priversti elgtis kaip sportiniame režime, tik kuro gaila  Nežinau kaip senesniuose kituose modeliuose, čia kalbu apie 2007 metų modelį 2.5XT.
  1. Automatas ir rankinis stabdis draugauja puikiai. Prašom drąskytis.
  2. Stabdytis pavaromis su automatu galima.
  3. Jei nespausi mygtuko, raketos neįjungsi.
  4. Kai kuriuose automobiliose važiuojant atleidus gazą arba kitaip sakant stabdymas varikliu, purkštukai išjungiami. Tokiu principu veikia taip vadinamas ekonomaizeris. Bet tikrai ne visuose.
  5. Bent jau 2007 modelyje raketos neįjungsi jei greitis daugiau nei 10km/h. Pabandyk nuo 30 km/h atleidus gazą riedėti, išjunk viską kas duoda pašalinti garsą, turi pasigirsti kaip sudirba relė, garsas panašus kaip paspaudi stabdį prieš jungiant D, norint pradėti važiuoti.
  6. Startuojant iš vietos visada yra 50/50 (na beveik 50/50 - ištikro 55/45 galo nenaudai). Iki 80km/h taip ir yra, o vat jau virš 90Km/h - priklausomai nuo oro temperatūros, nuo gazo pedalo padėties gali tau galą praktiškai atjungti. Tik tu to nejausi, jei dėžė techniškai tvarkinga. Nes vos palietus pedalą galas vėl pasijungia ir vėl turi 55/45.
  1. Dėžė iki 1999 turi du greičio daviklius - atskirai ašių (davikliai pačioje dėžėje), dėžė nuo 1999 turi tris daviklius (prisideda įeinantis iš motoro veleno daviklis).
  2. Su automatu kitus automobilius galima tempti.
  3. Automatą gali tempti kad ir į pasaulio kraštą, jei motoras užvestas. Tada motoras suka pūslę ir visi tepimai ir aušinimai vyksta. 
    Automatą gali mesti į N visada kai tik nori, tas nei kiek nekenkia. Gali laisva pavara riedėti nuo kalno, gali sankryžose. 
    Automato geriau netempti su užgesintu motoru, nebent tikrai lėtai ir tikrai netoli. 
    Netgi tempiant greitis iki 50Km/h ir atstumas 50Km automatą tikrai nužudys – asmeninė patirtis. Norint tempti automatą su užgesintu motoru, pirmiausia į jį reikia pripilti tepalo iki pat kakliuko.
  1. Kai įstatai saugiklį, elektromagnetas, valdantis diskelių pavarą yra pastoviai sujungtas. Ir laiko juos atitrauktus. 
    Aš savo legasiuose esu pasidaręs salone jungtuką, sujungtą lygiagrečiai tam saugikliui. 
    Nori uždūmint padangas – įjungi, po to išjungi. Ir t.t. 
    Bet jei ilgai važinėti su FWD – negerai, nes tas elektromagnetas nuvargsta. 
    O jei trumpai - na į dieną 10Km – gal ir nieko. 
    Kita vertus, nugaiš – pataisysi. 
    Blogiau kai sudyla diskeliai, nes nuolat laikant juo pritrauktus, viena ašis sukasi tarkim greičiau už kitą, o jie savimi to blokuoti nebegali, tačiau trintį visgi jaučia.

 

Klubo narių automobiliai


Svetainės medis Powered by gp|Easy CMS Free PageRank Checker